Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de producten die bij ons op de webshop staan.
Als u desondanks van mening bent dat de producten op Esmi-Shop niet aan uw verwachting heeft voldaan, kunt u een officiële klacht indienen. Wij willen ons uiteraard inspannen om deze op te lossen.
U kunt uw klacht via email indienen bij ons:
info@esmi-shop.nl
De volgende voorwaarden hanteren wij:
- De indiener van de klacht krijgt binnen 5 werkdagen bericht van ontvangst van de klacht;
- Klachten worden binnen zeven werkdagen vertrouwelijk in behandeling genomen en zo spoedig mogelijk afgehandeld, zodat we direct op zoek kunnen gaan naar een passende oplossing voor de klacht.
- Als een klacht niet in behandeling wordt genomen, wordt de indiener van de klacht uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangstdatum hiervan op de hoogte gesteld.
- Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd in de klachtenadministratie van Esmi-Shop
- Een klacht moet binnen zes weken na de ontvangstdatum zijn afgehandeld.